onsdag 17 juli 2013

Phew!

Hej på er!
Från appen "Moves"
Det var länge sedan nu:) Nu har jag både hunnit ta studenten och körkort, jobba lite, komma in på universitet, boka en resa, och börja öva på att programmera. Men har träningen glömts bort då undrar ni? Nej:) Det har den faktiskt inte, det är helt otroligt hur mycket tid skolan tog, och nu när jag också är klar med körkortet har jag ju hur mycket tid som helst till träning jue! Så att cykla en mil, ta en långpromenad och träna överkropp på en dag var ju inga större problem:)

Åå, jag hade nästan glömt bort hur kul det var att blogga! Jag har massa saker att skriva om; Appen som räknar steg, hur mycket mina matvanor har förändrats genom en liten, liten förändring, göra smygreklam för något som heter menskopp. Nää, förlåt, jag ska inte göra er för nyfikna... Appen heter  "Moves",  förändringen är ett byte av preventivmedel, och menskopp är en väldans smart liten sak! Allt det här ska få egna inlägg i sinom tid (nu när jag har lite tid!) Men tills dess; google is your friend!

Okej, nu ska jag sova, för klockan 9:00 bär det av till simhallen imorgon, får se om jag kan simma... Känner redan hur träningsvärken smyger sig på!

Kramar!
//En glad bloggare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar