måndag 1 april 2013

Utmaning, del 2

Okej, så förra vecan hade jag de här målen:


 - Bara äta lite godis på lördagar (lite definieras av samvetet)                       Avklarat
 - Träna 2 gånger (Träna som i bli ordentligt svettig och trött)                     Avklarat
 - Motionera 3 h (Promenader, cykla m.m.)                                                  Nej
 - Dricka 2,5 L vatten om dagen                                                                   Nej

Så den här veckan ska jag:

- Fortsätta med att bara äta godis på lördagar
- Träna 3 gånger
- Motionera i 3 h
- Dricka 2,5 liter vatten om dagen och MÄTA hur mycket jag dricker
- Göra så många armhävningar jag hinner och orkar på två minuter

Jag jobbar på vatten-delen!
Så, allt från förra veckan står kvar såklart, jag ska ju gradvis gå tillbaka till mitt gamla liv. Jag har lagt på en träning och armhävningarna. Armhävningarna för att jag har låtit armar och axlar totalförfalla opch de är svagare än någonsin. Om det är någon som hakar på min utmaning föreslår jag att man jobbar med en svaghet inom träning, armar för mig, ben för någon annan, bål för en tredje.


Ha det bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar