torsdag 18 april 2013

iPod-problem...

Påväg till gymmet idag gick det segt, det är projektarbetesinlämning i morgon och jag var trött och hade ingen lust... Men det som fick mig motiverad var min underbara ljudbok som jag bara har på iPoden. Det här är vad jag möttes av:




Det gjorde dock inte så mycket, när jag kom in i omklädningsrummet började en tjej prata med mig om mitt telefon-armband, ett sådant man har på armen och lägger telefonen i. Så roligt när folk vågar prata, berömma eller fråga fast man inte känner varandra! Sedan ställde jag mig på crosstrainern som uppvärmning, skulle bara köra fem minuter men det gick någon superdålig realityserie som gick på tvn framför mig, glömde att jag tränade lite där^__^

Sedan gick jag ner och började träna armar, då ser jag en kvinna, ca 50-55 som kom in och började göra chinups och pullups like nobodies buisness (!) och i min planering var det nästa grej jag skulle göra, lite pinsamt att komma dit, 19 år, och behöva göra assisterade brevid henne. Men hon var väldigt inspirerande! Så vill jag vara när jag blir gammal!

Och så ska det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar