fredag 5 april 2013

Död!


Hej!:)
Jag har just dödat mina ben!:) Jag gick en km, sprang två, gick en, sprang en. Vilket är steg två i mitt program för att bli av med höftproblemen. (Halkade tillbaka på ruta ett efter min svacka) riktigt skönt att springa! Straxt över 5 km på 40min. Helt okej med tanke på att jag måste gå en del. I spring-intervallerna ligger jag på ett bra tempo. Det är när jag börjar gå och kroppen varvar ner lite som jag kommer av mig och går för långsamt. Men, jag är ändå jättenöjd! Jag är snart nere under 30 igen!

Efter löprundan körde jag en squats-utmaning. (Jag vet! Man ska köra styrkan först, men nu blev det inte så). Rätt kort men rolig. Jag kan tänka mig att man får ut mer av den om man kanske kör den, kör vader och sedan den igen. Kanske även en tredje gång... Det ska testas någon dag! För den tog bra!

HÄR kan man trycka för att komma till utmaningen:)

Nu ska jag gå och äta köttfärsås med mycket grönsaker i med fullkornsspagetti och mjölk!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar