söndag 14 april 2013

Asså ärligt talat...

... Sedan jag kom igång med träningen ordentligt igen har jag haft konstant träningsvärk i någon del av kroppen. "Oj, vad duktig hon är som tränar så ofta" tänker ni kanske nu. Nja, bättre med träningen har det blivit men den största faktorn till att jag haft konstant träningsvärk är att den hållit i sig superlänge! Jag tränade mage för två måndagar sedan, den träningsvärken höll i sig tills typ nästa lördag 5 dagar! Sedan tränade jag armar i onsdags, jag känner det fortfarande! Och det är söndag nu! Och jag pratar inte om "hm, jag känner att jag tränat" nej, jag pratar om:
"VAD TUSAN HAR HÄNT MED MIN TEKOPP?! SEDAN NÄR ÄR DEN SÅHÄR TUNG?! AAAAJ RÖR INTE MINA ARMAR! JAG KAN INTE TA PÅ MIG JACKAN" 

Och redan nu börjar jag känna den där brännande känslan i ben och rumpa som skvallrar om att jag kommer ha problem att ta mig ur sängen imorgon.

Aja, det är inte så mycket att klaga över, mina muskler är ovana och jag har bara mig själv att skylla. Jag ville bara klaga lite här eftersom mina nära och kära har börjat tröttna på mitt tjat;)

Så, nu har jag klagat klart och tänker istället vara glad över att jag har tränat, att jag över huvud taget kan träna, att jag kommer bli starkare och att jag har kemiprov imorgon...

Skojade bara, det sista är inget att vara glad för :'( Rädda mig någon!
Jag är en fullblodsnörd med det mesta men inte med kemi:/

Okej, träning skulle bloggen handla om ja, jag ska inte träna imorgon, men jag ska försöka skriva nästa del på utmaningen, dock så har jag en jättehektisk vecka så ni får förlåta mig om jag inte bloggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar