söndag 24 februari 2013

Jaha...

Det var väl inte riktigt så här jag tänkte ta mig ut ur svackan *snyter mig* Jag vaknade i morse med ont i halsen och huvudet, hängig och krasslig:(

Men, men... Jag tänker vara positiv och ägna tiden det tar för mig att bli frisk med kemiplugg, det behövs... Tro mig. Jag är en riktigt natur-nörd, jag är fascinerad över hur allting hänger ihop. Hur logiskt och strukturerat allt är. Men just kemi skulle jag kunna skippa. Eller inte skippa, för jag vill lära mig men jag har svårt för det. Att förstå hur allt hänger ihop är en sak men att sätta sig ner med en labbrapport och försöka förutspå hur molekylerna ska reagera... Nja.. Det är inte min starka sida:)

Nu sitter jag och funderar över varför jag skriver ett skolrelaterat inlägg i en träningsblogg:/
Nu ska jag fortsätta roa mig med att kolla mina favoritbloggar:)

Godnatt:)

P.s. Man vet att man är uttråkad när man ser det som ett superviktigt uppdrag att skriva ett inlägg utan att kolla på tangentbordet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar