lördag 23 februari 2013

Hallå igen!:)

Hur är det med er?

Den senaste månaden har jag ägnat mig åt ett skolläger, två skidresor, ett krånglande internet, två födelsedagar (mina båda två:P) och en lärare med attityden "Vadå andra ämnen, län nu de här femtusen sidorna till imorgon". Vad jag däremot inte har ägnat mig lika mycket åt är min hälsa, på lägret var det godis varje dag, på skidresorna blev det för svårt att motstå den där chokladbiten som bjöds på när man var hungrig och trött men ville åka en timma till. Och på födelsedagarna var det ju tårta... Egentligen är ju inte det här ursäkter så jag vet inte varför jag skriver det:(

Jag har i alla fall en ny träningsplan jag tänkte följa:














Skämt å sido så har jag faktiskt lite planer, mina slutgiltiga mål är:


  1. Träna fem gånger i veckan, varje vecka
  2. Äta bra mat tills jag blir lagom mätt vid varje måltid
  3. Äta onyttigheter mer sällan, ca 2ggr/månad
  4. Lägga mig tidigare och gå upp tidigare
  5. Sova mer
  6. Blogga mer, minst varannan dag:)
Dock så tror jag inte att det bästa för mig är att rivstarta, jag är i en svacka och jag får inte stoppa huvudet i sanden och lotsas som att den aldrig hänt för då kanske jag aldrig kommer ur den. 
Nää, jag tänker ha låga mål och öka lite, lite varje vecka. Det får inte kännas tungt. Jag vill ju längta till gymmet igen! Nästa veckas mål kommer imorgon:)

Om det nu är någon som har orkat läsa hela mitt babblande inlägg så tänkte jag passa på att fråga, när jag kollar min statistik har jag haft ca 1-2 läsare varje dag de senaste veckorna trots att jag inte bloggat... Är det någon väldigt trogen läsare som kollar in eller är det lyckträffar?

Okej, nu ska jag sova... sov... so... s... si... sim... sims.... SPELA SIMS!!!:)
Godnatt, 
//Nörden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar