onsdag 26 december 2012

Hallå, hallå!

Löpning blev det både dan' före dopparedan och idag:)
Måste säga det att jag kände mig oförskämt duktig när jag var ute och sprang i halv snöstorm när alla andra satt i soffan och åt godis och tittade på bingo:) 

Idag varvade jag löpningen med utfallsgång i uppförsbacke... MIN RUMPA DOG! Helt seriöst... Jag skämtar inte! räknar med träningsvärk imorgon:)

Känner i kroppen att jag har unnat mig några sådana här för mycket: (Bland annat;))


Visst måste man få unna sig men det är otroligt så mycket bättre man mår utan dem:)
Imorgon blir det nog skärpning tror jag:)

Hasta la vista!

2 kommentarer:

  1. visst är de märklgit det där.. jag är absolut inte emot att få unna mig godsaker om jag vill.. Ser det inte som hälsosamt att alltid tacka nej.. Men man mår ju så fruuuuktansvärt dåligt när man väl "unnar" sig :P jobbig sits :P

    SvaraRadera