tisdag 9 oktober 2012

Sjuk, antibiotika och dagens mat

Ojojoj... På den här träningsbloggen blir det inte mycket skrivet om träning eftersom jag aldrig kan bli frisk! Gha! Är så sur på mig själv som tvingade iväg mig själv till skolan förra veckan fast hela kroppen protesterade! Min ursäkt? Hade massa prov som jag inte ville missa...

I alla fall:) På de flesta träningsbloggar står det mycket om kosten:) Så jag tänkte att eftersom kosten spelar  så stor roll kanske jag borde skriva lite? Vad vill ni ha? Det som intresserar mig mest är hur kroppen påverkas men det som är lättast att skriva är helt klart "dagens mat" eller något liknande... Och det skulle kanske dessutom motivera mig att äta mindre godis, så jag testar!

Frukost: Osaltad havregrynsgröt, pumpakärnor, mellanmjölk, ört-te
(Det börjar bra:))
Mellis: Inget... Allt gick i ett och helt plötsligt va det lunch...
Lunch: (skolmat) vit pasta, sojakorv, spenatbullar, och ketchup på det, mellanmjölk, blandsallad och en annan sallad med fetaost, bönor och lök i.
Mellis: En banan
Middag: Quornfärssås (köttfärssås gjord på quorn med kideneybönor och kikärtor i), fullkornspasta, ketchup, mellanmjölk, "mitt val kvinna"
Övrigt: Två rutor vit choklad, lite vaniljyoghurt

Lite godis råkade det visst bli idag också.. Tänkte att jag kanske äter godis för att jag är hungrig/har lågt blodsocker så jag åt lite yoghurt:)

Vad säger ni nu då? Va det intressant att läsa om mina otroligt intressanta måltider? :p
Ni får gärna ge feedback:) Säg vad ni tycker:)
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar