tisdag 11 september 2012

Gårdagens "nästan-träning"

Hejsan:)
Igår skulle jag springa men mitt ena ben kändes superkonstigt! Det gjorde ont och ville vika sig bakåt (jag har överböjliga leder). Som ni kanske förstår blev det inte så mycket löpning av det hela men iallafall en 2km promenad:) vet inte om det har med den extrema träningsvärken som jag har haft de senaste dagarna att göra... Jag ska fråga min sjukgymnast i övermorgon. I morgon ska jag försöka hinna med att träna lite mellan alla prov Tänkte köra armar eftersom den träningsvärken har släppt:)

Lite mycket tjat om min träningsvärk men det är ingenting mot vad jag har klagat för mina stackars nära och kära de senaste dagarna:P
Judo-träningsvärk är den värsta enligt mig! Man rör sig så mycket och använder så många muskler att man känner det överallt! Nää:) nu ska jag sova och tagga fysikpluggning imorgon!

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar