måndag 2 juli 2012

Planera träning och vattenmelon

Ja, det hade jag ju tänkt göra men det känns svårt nu på sommaren, mycket lättare när allt går på rutin:)

Men idag blev det i alla fall styrka:) mage, armar och rygg. Imorgon ska jag simma:)

Bloggar via mobilen så vet inte vart bilden kommer hamna men det är vattenmelon!! Jag skulle kunna äta hur mycket som helst! Älskar det!

Är lite sur på mig själv delts för att jag har blivit så omotiverad till att stretcha och låter mig själv slippa det efter ett styrkepass. Men också för att glömde att planka igår! Plankade dock idag (första dagen på andra veckan) och körde lite extra mage för att "ta igen det"

Nä, nu är det sova som gäller! Känner att inlägget blev lite osammanhängande, ledsen för det:P God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar