måndag 9 juli 2012

Dagens träning och veckans mål

Idag blev det ut och springa:) inte så långt (sjukgymnastens order) så det blev en kortare runda. Jag sprang inte jättefort pga höften men ett helt okej tempo tycker jag ändå. Här ser ni att Max var 5:50 min/km medan Nikes app säger 5:25 min/km. De 2 staplarna som är mycket lägre än de andra är pga att jag inte får springa i backar. Så där kom det en backe som jag gick i. Jobbigt som bara den att starta efter det:/ Men det viktigaste var att höften höll HELA passet!!!! Blev jätteglad:D är även stolt över mig själv att jag slutat jämföra mig själv med hur jag var för ca 2 år sedan. Då hade de där tiderna varit jättedåliga i mina ögon. Jag fortsatte väldigt länge att mäta mig med de tiderna trots den försämrade konditionen. Men nu jämför jag mig bara med de senaste tiderna:)

Nu till veckans mål!
Jag har alltid varit jättedålig på att värma upp innan hemmapass så det tänkte jag förbättra nu! Märker hur mycket bättre höften mår av det:) uppvärmningen idag blev hopp upp och ner från en låg avsats, hopprepshopp utan hopprep och andra sorts hopp där jag försökte lägga tyngden på den någorlunda friska höften:)

Godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar