måndag 18 juni 2012

Träningssugen

Ja, nu är jag rejält sugen på att träna.
Tänkte försöka mig på en promenad imorgon och sedan öka till snabb promenad o.s.v.
Tänkte mig något i stil med:

Dag 1: promenad
Dag 2: Snabbare promenad varvad med vanlig
Dag 3: Snabb promenad
Dag 4: Snabb promenad
Dag 5 och 6: Midsommarafton och midsommardagen, vet inte om jag kommer att hinna och jag gillar inte att planera och sen inte kunna, då gillar jag bättre att inte planera och träna iaf:)
Dag 7: Luuuugn joggingtur, kanske blandat med gång
Dag 8: Styrka, inte för hårt

Sedan hoppas jag på att vara tillbaka som vanligt...

Anledningen till den extremt mjuka starten är att

  1. Jag hostar fortfarnade
  2. Det tar längre tid att bli frisk om man anstränger sig för mycket
  3. FARLIGT! Aldrig träna när man är sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar