lördag 9 juni 2012

Hej:)

Hej:)
Hej och välkommen till min blogg, förvänta dig inga inlägg i stil med "dagens outfit" eller "idag gjorde jag det och det" (inte för att det är några fel på sådana bloggar men jag vill att det här ska vara en ren träningsblogg).

Istället tänkte jag skriva om min träning och dela med mig av små tips eller misstag. Det är precis sådana bloggar jag älskar att läsa och få motivation av så jag hoppas kunna motivera någon samtidigt som jag kan utvecklas...

I vilket fall som helst så är jag:
  • Kampsportare (Judo)
  • Tjej
  • Inte medlem på något gym
  • 18 år
  • Inte i den bästa formen jag varit...
  • ...Men inte heller den sämsta
  • Normal :P (Normalviktig, normalkondition, normalstark) om det nu finns något så tråkigt som normal ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar